dissabte, 10 d’abril del 2010

Anorèctiques escolteu!!!!

Jo he estat molt prima tota la vida, tan esquelètica q no desfilaria per la cibeles perque el meu index de massa corporal és des de sempre inferior a la mitjana:

Esmorzar: vas de llet amb colacau GROOOOS
MigMatí: bocadillo mitjanet
Dinar: 1r verdura a palo seco(sense mahonesa ni bacon ni re d'això) o sopa
2n carn o peix (1 tros o 2) + cafè

berenar: dos plàtans, 4 mandarines, o dos donuts.

Sopar:de 3 a 10 fulles d'enciam, aulivesss, anxoves, formatge caprice de dieux, patates fregides naturals de tu paella i ou farrat amb oli i sal...

i de beure,,, huauuu suc de pera

i òstia,,, de gana mai!!!!!
i esport??? queee vaaaa!!!!!

i a les bodes batejos comunions nadals i mones, m'atiborro de tot de tot de tot lo que em donen.
a vere si m'engordo ja.. pero no ho aconsegueixo mai.

Aixins q totes les noies q volen estar primes lo k han d fer per començar és acceptar k estar prim es una merda pq no pots donar hòsties a ningú, millor començar per les patates fregides...