dimecres, 10 de desembre del 2008

Perfil del Manifestant

Per què tots els manifestants ANTIBOLONYA PORTEN RASTES????????

PERQUÈ???? té alguna relació això amb el que realment pensen?

si tots els manifestants fossin metaleros, no hi hauria manifestants rastes.
si tots els manifestants fossin pijos, no hi hauria manifestants metaleros ni rastes.
si tots els manifestants fossin emos, els metal i els pijos crearien dos bàndols diferenciats i la manifestació es dissoldria en pocs dies.

Més emos a la UAB!!!!

Més emos!!!!


emos!! manifesteu-vos!!!!!!!!!! divideix i venceràs!


quan em diuen: Veniu a l'assemblea, estic per contyestar-los: jO NO sóc pROU Kumbaià!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Adoro els teus comentaris, més enllà de com ho expresses, dius massa veritats (innegable). M'estranya que ningú t'hagi deixat comentaris.

Salutacions!

Shere ha dit...

Arrr, chica! Pues como ya te dije, yo cada vez creo que los rastafaris estos tienen más parte de razón!

Que no comparto la manera de sólo hablar de las cosas malas del plan que tienen, porque así terminan consiguiendo que la gente termine como tú, quemada de oirles; pero el fondo me parece razonable, como diría el de bricomanía... A mi, si hay tanta confusión acerca de algo tan importante como un plan de estudios, y si no ha habido debate/voto de los afectados, me parece un MAL plan.

Lo quieren meter a escondidas y sin discusión posible, como ciertas cosas de Europa que están intentando colar o ya lo lograron.

En fin, al final se ha hecho el plan de ir a reírse de los manifestantes? :|